Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62561
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвиненко, Володимир Сергійович-
dc.contributor.authorКривошей, Олександр Вячеславович-
dc.date.accessioned2024-03-11T12:14:30Z-
dc.date.available2024-03-11T12:14:30Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛитвиненко В. С., Кривошей О. В. Трансформація обліку маркетингових витрат в умовах глобалізації // Матеріали XIII Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Фінанси, облік та оподаткування: теорія і практика». – К.: НАУ, 2023. – С.38-40.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62561-
dc.description1. Семанюк В. З., Папінко А. І. Система обліку в парадигмі глобалізації. Розвиток теорії бухгалтерського обліку. Інститут аграрної економіки, 2015. С. 575-578. 2. Спільник Ірина, Микола Палюх. Бухгалтерський облік в умовах цифрової економіки. Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації, 1-2 2019. C. 83-86. 3. Романова Ольга, Марина Шибун, Марина Матвєєва. Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності в умовах формування й розвитку сучасних концепцій управління. Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 59.4 2019. C. 65-74. 4. Осадча Т. С. Удосконалення методології бухгалтерського обліку в умовах глобалізації. Тернопіль: ТНЕУ, 2018. 5. Задорожний З. М., Бенько І. Д., Біла Ю. А., Бурденюк Т. Г., Войцешин В. П., Голяш І. Д., Яцишин С. Р. Стаuk_UA
dc.description.abstractРозглядається трансформація обліку маркетингових витрат у контексті глобалізаційних процесів, що набувають все більшої ваги в сучасному економічному просторі. Аналізується еволюція підходів до обліку, з акцентом на необхідність інтеграції новітніх цифрових технологій. Приділяється увага уніфікації міжнародних стандартів обліку та адаптації до глобальних ринкових умов, що є важливим для стратегічного планування та управління маркетинговими витратами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectоблікuk_UA
dc.subjectвитратиuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectсільське господарствоuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.titleТрансформація обліку маркетингових витрат в умовах глобалізаціїuk_UA
Appears in Collections:Тези конференцій кафедри фінансів, обліку та оподаткування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
38 Литвиненко .,Кривошей.,.pdfТези1.37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.