Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62593
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКучмійов, Андрій Володимирович-
dc.contributor.authorБорисенко, Дар’я Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-03-14T08:40:25Z-
dc.date.available2024-03-14T08:40:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКучмійов А.В., Борисенко Д.В. Роль та зменьшення маркетингу в сучасних реаліях // Матеріали XIII Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Фінанси, облік та оподаткування: теорія і практика». – К.: НАУ, 2023. – С.59-61.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62593-
dc.description1. Алла Ромашова. Маркетинг воєнного часу. URL: https://romasheva. com/uk/2022/wartime-marketing.html 2. Анна Сідельникова Як робити маркетинг під час війни. URL: https://skvot.io/uk/blog/marketing-during-the-war 3. Євтушенко О. В., Гапоненко Г. І., Шамара І. М. Сучасний стан та перспективи використання інноваційних маркетингових технологій у розвитку креативних індустрій України. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Сер.: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. №15. 2022. С. 93–101. 4. Маркетинг під час воєнного стану: канали комунікації, трансформація бізнесу і стратегій. Портал Асоціації рітейлерів України. URL: https://rau.ua/novyni/marketing-strategij-rau-promodo/uk_UA
dc.description.abstractПочаток повномасштабного російського вторгнення різко змінив бізнес середовище в Україні. По-перше, ці зміни пов'язані з недоступністю ресурсів, руйнуванням ланцюгів поставок і зменшенням обсягів інвестицій. В умовах воєнного стану, компанії, які використовують маркетингові підходи, повинні враховувати зміни та створювати відповідальну комунікацію, де суспільні цінності залишатимуться на першому місці [1]uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectновітні технологіїuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectелектронна комерціяuk_UA
dc.titleРоль та зменьшення маркетингу в сучасних реаліяхuk_UA
Appears in Collections:Тези конференцій кафедри фінансів, обліку та оподаткування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
59 Кучмійов .,Борисенко.pdfТези1.37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.