Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62710
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКалюжняк, Анастасія-
dc.date.accessioned2024-03-19T08:33:38Z-
dc.date.available2024-03-19T08:33:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКалюжняк А.В. Альтернативи «маршируючих кубів» для побудови геометричних об’єктів / А.В.Калюжняк // Комп’ютерні системи та мережні технології : ХІІІ Міжнар. науково-практ. конф. - Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – С. 98–100.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62710-
dc.descriptionВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА 1. Gong, F., Zhao, X.: Three-dimensional reconstruction of medical image based on improved marching cubes algorithm. In: 2010 International Conference on Machine Vision and Human-Machine Interface (MVHI), pp. 608–611. IEEE (2010) 2. Yang, X.D., Liu, B.H., Wang, Y.: Triangular surface reconstruction of CT images by using isosurface construction. In: 6th International Conference on e-Engineering and Digital Enterprise Technology, pp. 503–507 (2008) 3. Kai, Z., Lingzhong, F., HaiFang, L.: 3D reconstruction of brain atlas based on modified marching cubes algorithm. J. Comput. Appl. Softw. 33(4), 177–182 (2016).uk_UA
dc.description.abstractПроблема візуалізації поверхонь, які задані різними способами виникає у багатьох предметах математики, фізики, медицини, телебачення. На даний час одним із популярних методів зображення геометричних об’єктів, являється застосування алгоритмів з використанням апроксимації на трикутники, тобто тріангуляції. Під задачею розбиття на трикутники розуміється зображення поверхні заданої за допомогою функції трьох аргументів і фіксованого значення цієї функції – рівня. Розглядаючи методи рішення задач тріангуляції, необхідно виділити коміркові методи[1]. Алгоритм «Маршируючих кубів» являється комірковим методом візуалізації ізоповерхней в об’ємних даних. Основна задача реалізації полягає в тому, що ми можемо визначити воксель за значеннями пікселів у восьми кутах куба. Якщо один або кілька пікселів куба мають значення, менші за вказане користувачем ізозначення, а один або кілька мають значення, вищі за це значення, ми знаємо, що воксель повинен вносити певний компонент ізоповерхні. Визначивши, які грані куба перетинає ізоповерхня, ми можемо створити трикутні ділянки, які ділять куб між областями всередині ізоповерхні та областями поза нею. З’єднавши патчі з усіх кубів на межі ізоповерхні, ми отримаємо зображення поверхні. Даний алгоритм успішно застосовується для зображення геометричних об’єктів із використанням неявних функцій. Також існують інші коміркові методи побудови геометричних об’єктів такі як: метод Скелі, метод «Канейро» та «МТ6».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкубuk_UA
dc.subjectізоповерхняuk_UA
dc.subjectалгоритмuk_UA
dc.subjectпросторuk_UA
dc.titleАльтернативи «маршируючих кубів» для побудови геометричних об’єктівuk_UA
Appears in Collections:Міжнародна науково-практична конференція «Комп’ютерні системи та мережні технології» (CSNT-2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Калюжняк А.В..pdf148.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.