Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62878
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPererva, P.G.-
dc.contributor.authorKosenko, A.V.-
dc.contributor.authorПерерва, П.Г.-
dc.contributor.authorКосенко, А.В.-
dc.date.accessioned2024-03-27T09:35:03Z-
dc.date.available2024-03-27T09:35:03Z-
dc.date.issued2023-04-
dc.identifier.citationPererva P.G., Kosenko A.V. Methodical approaches to market diffusion of innovations // Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Cучасні підходи до креативного управління економічними процесами». 13-14 квітня 2023 р. - К.: НАУ, 2023. - с. 286-289uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62878-
dc.description1. Ткачова Н.П., Перерва П.Г., Кобєлєва Т.О. Формування інноваційної та інвестиційної політики промислового підприємства на засадах збалансованої системи показників // Вісник НТУ "ХПІ": зб. наук. пр. «Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва». Харків: НТУ "ХПІ", 2015. № 59 (1168). С. 96-100. 2. Tkachov M.M., Pererva P.G., Kobielieva T.O., Tkасhovа, N.P., Diachenko T.A. (2021) Management of relations with enterprise stakeholders based on value approach // Problems and Perspectives in Management. Vol.19, Iss.1. P.24-38. 3. Pererva P.G., Kосziszky G., Vеrеs Sоmоsi M. (2019) Compliance prоgrаm: [tutorial]. Khаrkоv; Miskоlс : NTU "KhPI". 689 p. 4. Kocziszky György, Pererva P.G., Szakaly D., Somosi Veres M. (2012) Technology transfer. Kharkiv-Miskolc: NTU «KhPI». 668 p. 5. Кобєлєва Т.О., Витвицька О.Д., Перерва П.Г., Ковальчук С.В. Стратегічне управління розвитком підприємства на засадах інтелектуальної власності // Вісник НТУ "ХПІ" (економічні науки) : зб. наук. пр. Харків : НТУ "ХПІ", 2022. № 1. С. 52-57. 6. Кобєлєва Т.О. Сутність та визначення комплаєнс-ризику // Вісник НТУ "ХПІ": зб. наук. пр. Екон.науки. Харків: НТУ "ХПІ", 2020. № 1 (3). С. 116-121. 7. Tkachova N., Kobielieva T., Pererva P. Formation of competitive advantages of machine-building enterprises on the basis of the benchmarking concept [Electronic resource]. International Marketing and Management of Innovations: Global Sci. EJournal. Bielsko-Biala, 2021. № 6. 10 p. 8. Кобєлєва Т.О., Перерва П.Г. Формування системи економічної стійкості та комплаєнс захисту машинобудівного підприємства // Економіка: реалії часу. 2018. № 1 (35). С. 98-106. 9. Перерва П.Г., Кобєлєва Т.О., Ткачова Н.П. Формування інноваційної та інвестиційної політики промислового підприємства на засадах збалансованої системи показників // Вісник НТУ "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. Харків : НТУ "ХПІ", 2015. № 59 (1168). С. 96-100. 10. Ілляшенко С.М., Перерва П.Г., Маслак О.І., Кобєлєва Т.О., Кучинський В.А. Ефективність інформаційних технологій в управлінні інтелектуальною власністю промислового підприємства // Вісник НТУ "ХПІ": зб. наук. пр. Екон.науки. Харків : НТУ "ХПІ", 2021. № 1. С. 53-58. 11. Маслак О.І., Перерва П.Г., Кобєлєва Т.О., Кучинський В.А., Ілляшенко С.М. Аутсорсинг патентних, логістичних та інформаційних послуг як інструмент підвищення ефективності управління інтелектуальною власністю на промисловому підприємстві // Вісник НТУ "ХПІ": зб. наук. пр. Екон.науки. Харків : НТУ "ХПІ", 2021. № 2. С. 21-26.uk_UA
dc.description.abstractThe importance of diffusion of the results of innovation activity in the management process cannot be overestimated, both the effectiveness of the innovative activity of the enterprise and the prospects for its development depend on the features of its implementation. In economics, the phenomenon of diffusion is usually considered in the context of innovation. The concept of "diffusion" is used in studies on the commercialization of innovations and marketing of innovations. A characteristic feature of these studies is that as an object of diffusion, researchers consider only innovations, namely innovative products and technologies.uk_UA
dc.description.abstractЗначення поширення результатів інноваційної діяльності в менеджменті процес неможливо переоцінити, від особливостей його діяльності залежить як ефективність інноваційної діяльності підприємства, так і перспективи його розвитку. впровадження. В економіці явище дифузії зазвичай розглядається в контекст інновацій. Поняття «дифузія» використовується в дослідженнях по в комерціалізація інновацій та маркетинг інновацій. Характерна особливість цих досліджень полягає в тому, що в якості об’єкта поширення дослідники розглядають лише інновації, а саме інноваційні продукти та технології.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectinnovationsuk_UA
dc.subjectmarket diffusionuk_UA
dc.subjectmethodsuk_UA
dc.subjectenterprisesuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectринкова дифузіяuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.subjectпідприємстваuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.titleMethodical approaches to market diffusion of innovationsuk_UA
dc.title.alternativeМетодичні підходи до ринкової дифузії інноваційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Збірники матеріалів конференцій кафедри економіки повітряного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pererva P.G.,Kosenko A.V.pdfТези5.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.