Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62895
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Tsitsilenko, N.O. | - |
dc.contributor.author | Ціціленко, Н.О. | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-01T10:51:09Z | - |
dc.date.available | 2024-04-01T10:51:09Z | - |
dc.date.issued | 2023-04 | - |
dc.identifier.citation | Tsitsilenko N.O. Economic benefits from the privatization of state inland water transport in the current conditions // Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Cучасні підходи до креативного управління економічними процесами». 13-14 квітня 2023 р. - К.: НАУ, 2023. - с. 315-316 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62895 | - |
dc.description | 1. Dana G. Blocked ports are not a sentence. Where is Ukraine redirecting export flows and what is the result. Economic truth . URL: https://www.epravda.com.ua/publications/2022/05/11/686894/ (access date: 03/20/2023). 2. The port of Ust- Dunaisk is awaiting large-scale modernization, the investor said about development plans after privatization. Yug . Today . URL : https://yug.today/naport-ust-dunaysk-ochikuie-masshtabna-modernizatsiia-investor-pro-plany-rozvytkupislia-pryvatyzatsii/ (access date: 03/22/2023). | uk_UA |
dc.description.abstract | Before the beginning of the full-scale invasion of the Russian Federation into Ukraine, 75% of external Ukrainian trade was accounted for by sea transport [1]. In today's conditions, this volume of turnover must be covered at the expense of other logistics routes, and this is the most significant problem for enterprises whose field of employment is wholesale trade. River ports are one of the directions for increasing export capacity. | uk_UA |
dc.description.abstract | Перед початком повномасштабного вторгнення Російської Федерації в України, 75 % зовнішньої торгівлі України припадало на морський транспорт [1]. в У сучасних умовах цей обсяг товарообігу необхідно покривати за рахунок інших логістичні маршрути, а це найбільш суттєва проблема для підприємств, галузь яких зайнятість оптова торгівля. Річкові порти є одним із напрямів збільшення експорту місткість. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | National Aviation University | uk_UA |
dc.subject | economic benefits | uk_UA |
dc.subject | privatization | uk_UA |
dc.subject | state inland water transport | uk_UA |
dc.subject | current conditions | uk_UA |
dc.subject | економічні вигоди | uk_UA |
dc.subject | приватизація | uk_UA |
dc.subject | внутрішній водний транспорт | uk_UA |
dc.subject | сучасні умови | uk_UA |
dc.title | Economic benefits from the privatization of state inland water transport in the current conditions | uk_UA |
dc.title.alternative | Економічні вигоди від приватизації державного внутрішнього водного транспорту в сучасних умовах | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Збірники матеріалів конференцій кафедри економіки повітряного транспорту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tsitsilenko N.O.pdf | Тези | 5.38 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.