Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63173
Назва: Креативний менеджмент як парадигма сучасного управління
Інші назви: Creative management as a paradigm of modern management
Автори: Каламан, О. Б.
Kalaman, O.
Ключові слова: креативність
творчість
креативний менеджмент
управління підприємствами
менеджмент
creativity
creative management
management of enterprises
management
Дата публікації: кві-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Каламан О. Б. Креативний менеджмент як парадигма сучасного управління // Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Cучасні підходи до креативного управління економічними процесами». 13-14 квітня 2023 р. - К.: НАУ, 2023. - с. 79-81
Короткий огляд (реферат): Ґрунтуючись на дослідженнях, проведених у різних країнах світу, ми розуміємо, що сучасне трактування організаційної ефективності обмежене історичними припущеннями та моделями. В останні десятиліття спостерігалися різні спроби продемонструвати кризу, що закликала до переосмислення організаційної теорії. Різні критичні голоси щодо кризи організаційної теорії включають посилання на відсутність «певної моделі гуманізації», необхідної для пояснення її соціологічних та контекстуальних елементів
Based on research conducted in different countries of the world, we we understand that the modern interpretation of organizational effectiveness is limited historical assumptions and models. In recent decades have been observed various attempts to demonstrate a crisis calling for rethinking organizational theory. Different critical voices on the crisis of organizational theory include references to the lack of "a certain model of humanization" necessary for explanation of its sociological and contextual elements
Опис: 1. Smelser S. J. Sociological Theories. International Social Science Journal. 1994. № 139. С. 1-14. 2. Donaldson L. In Successful Defense of Contingency Theory: A Routing of the Critics. Organization Studies. 1988. № 9. С. 28-32. 3. Kalaman O., Dyshkantiuk O., Vlasiuk K. Modern communication management paradigm in the hospitality industry enterprises. Економіка та суспільство. 2022. № 46. DOI: 10.32782/2524-0072/2022-46-74. 4. Schumpeter J. A. The Theory of Economic Development. Harvard University Press. 1934. Cambridge, MA. 5. Kanter R. M. The Change Masters: Corporate Entrepreneurs at Work. 1985. Counterpoint (Unwin) Paperbacks. London. 6. Collins D. Management Fads and Buzzwords: Critical-Practical Perspectives. Routledge. London. 2000. 7. Brandenburger A. M., Nalebuff B. J. The Right Game: Use Game Theory to Shape Strategy. Harvard Business Review. Jul-Aug. 1995. C. 57-71. 8. Каламан О. Б., Мандрикін Д. В. Феномен лідерства як механізм управління організаційною поведінкою. Економічний простір. 2021. № 175. С. 65-68.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63173
Розташовується у зібраннях:Збірники матеріалів конференцій кафедри економіки повітряного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Каламан О. Б.pdfТези5.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.