Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63311
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСвідло, Єлизавета Костянтинівна-
dc.contributor.authorSvydlo, Yelyzaveta-
dc.date.accessioned2024-05-01T07:05:36Z-
dc.date.available2024-05-01T07:05:36Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.citationСвідло Є. К. Програмний ігровий додаток сценаріїв дій в критичних ситуаціях з інтелектуальними технологіями в середовищі Unity. - Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності «Інженерія програмного забезпечення». - Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 121 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63311-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проєкту: д.т.н., професор Писарчук Олексій Олександровичuk_UA
dc.description.abstractВідеоігри слугують платформою для розвитку когнітивних навичок людини, впливаючи на різні відповідні підкатегорії когнітивного. Доведено, що навчання за допомогою відеоігор покращує такі розумові навички, як сприйняття, контроль уваги та прийняття рішень. Серед різних жанрів гравці в стратегії в реальному часі (RTS) демонструють вищу когнітивну гнучкість, тоді як гравці в шутери від першої особи (FPS) демонструють нижчі витрати зусиль на перемикання між задачами в роботі. Професіонали, такі як медсестри та лікарі, демонструють покращені навички прийняття рішень та оцінки ризиків завдяки тренуванням у серйозних симуляційних іграх. Старшокласники та студенти, які грають у відеоігри, демонструють кращі когнітивні здібності порівняно з їхніми однолітками, які не грають в ігри. Незважаючи на поширені уявлення, що асоціюють відеоігри виключно з розвагами і часто негативно оцінюють їх, вони можуть функціонувати як освітні інструменти. Всупереч стереотипу про геймерів як антисоціальних і нездорових людей, було доведено, що гра у відеоігри позитивно впливає на навчання, здоров'я та соціальні навички. Відеоігри, особливо рольові та стратегічні, можуть покращити навички вирішення проблем, проводячи гравців через покрокові процеси. Крім того, стратегічні ігри сприяють покращенню здатності приймати рішення. Ця робота ілюструє потенціал ігрової індустрії у покращенні навичок прийняття рішень та когнітивних навичок та закликає до подальших комплексних досліджень, щоб підтвердити і розширити ці висновки. Представлені тут аналіз та дослідження мають на меті підкреслити, що не всі ігри мають негативний вплив на гравців, а навпаки, можуть позитивно впливати на різні аспекти життя, сприяючи навчанню, зміцнюючи здоров'я та розвиваючи соціальні навички. Об’єкт дослідження – процес інтелектуального прийняття рішень. Мета дипломної роботи – підвищення ефективності прийняття рішень в критичних ситуаціях шляхом залучення навчально-ігрових систем. Метод дослідження – розробка моделі оцінки рівня навичок та знань надання першої допомоги та дій в критичних ситуаціях з використанням навчально-ігрового квізу.uk_UA
dc.description.abstractVideo games serve as a platform for the development of human cognitive skills, influencing various relevant subcategories of the cognitive. Learning through video games has been shown to improve mental skills such as perception, attention control, and decision making. Across genres, real-time strategy (RTS) players show higher cognitive flexibility, while first-person shooter (FPS) players show lower effort expenditure when switching between tasks at work. Professionals such as nurses and doctors demonstrate improved decision-making and risk assessment skills through training in serious simulation games. High school and college students who play video games show better cognitive abilities compared to their peers who don't play games. Despite common perceptions that associate video games exclusively with entertainment and are often negatively evaluated, they can function as educational tools. Contrary to the stereotype of gamers as antisocial and unhealthy, playing video games has been shown to have positive effects on learning, health and social skills. Video games, especially role-playing and strategy games, can improve problem-solving skills by guiding players through step-by-step processes. In addition, strategic games contribute to the improvement of decision-making abilities. This work illustrates the potential of the gaming industry to improve decision-making and cognitive skills and calls for further comprehensive research to confirm and extend these findings. The analysis and research presented here aim to highlight that not all games have a negative effect on players, but on the contrary, can have a positive effect on various aspects of life, promoting learning, improving health and developing social skills. The object of research is the process of intellectual decision-making. The aim of the thesis is to increase the efficiency of decision-making in critical situations by involving educational and game systems. The research method is the development of a model for assessing the level of skills and knowledge of providing first aid and actions in critical situations using an educational and game quiz.uk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectqualifying workuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectперсональний комп’ютерuk_UA
dc.subjectpersonal computeruk_UA
dc.subjectопераційна системаuk_UA
dc.subjectoperating systemuk_UA
dc.subjectвіртуальна реальністьuk_UA
dc.subjectvirtual realityuk_UA
dc.titleПрограмний ігровий додаток сценаріїв дій в критичних ситуаціях з інтелектуальними технологіями в середовищі Unityuk_UA
dc.title.alternativeSoftware game application for action scenarios in critical situations with intelligent technologies in Unity engineuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри інженерії програмного забезпечення

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФКПІ_2023_121_Свідло Є.К.pdf3.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.