Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63525
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопович, Каріна-
dc.contributor.authorPopovych, Karina-
dc.date.accessioned2024-05-29T07:03:26Z-
dc.date.available2024-05-29T07:03:26Z-
dc.date.issued2024-04-03-
dc.identifier.citationПопович К.Л. Організація управління якістю послуг в логістичних центрах // XXIV Міжнародна науково-практична конференція здобувачів вищої освіти і молодих учених "Політ. Сучасні проблеми науки". 03 квітня 2024. К.: НАУ, 2024. С. 130-131.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63525-
dc.descriptionСписок використаних джерел: 1. Uvet, H. (2020). Importance of Logistics Service Quality in Customer Satisfaction: An Empirical Study. Operations and Supply Chain Management: An International Journal, 13(1), 1-10. 2. Lin, X., Mamun, A. A., Yang, Q., & Masukujjaman, M. (2023). Examining the effect of logistics service quality on customer satisfaction and re-use intention. PloS one, 18(5). 3. Tang, L.-L.; Chen, S.-H.; Lin, C.-C.(2021) Integrating FMEA and the Kano Model to Improve the Service Quality of Logistics Centers, 9, 51.uk_UA
dc.description.abstractДля постачальників логістичних послуг підвищення задоволеності клієнтів та отримання наміру повторного використання є ключовими фактором для організації стійких конкурентних переваг. Запропоновані метод FMEA та модель Кано допомагають у вивченні потреб і очікувань клієнтів, що є основою для подальшої організації діяльності логістичних компаній.uk_UA
dc.description.abstractFor logistics service providers, enhancing customer satisfaction and achieving repeat business intention are key factors for establishing sustainable competitive advantages. The proposed Failure Mode and Effects Analysis (FMEA) method and Kano model assist in studying customer needs and expectations, which form the basis for further organizing the activities of logistics companies.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectміжнародний стандартuk_UA
dc.subjectметод FMEAuk_UA
dc.subjectмодель Каноuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectinternational standarduk_UA
dc.subjectFMEA methoduk_UA
dc.subjectKano modeuk_UA
dc.titleОрганізація управління якістю послуг в логістичних центрахuk_UA
dc.title.alternativeOrganization of quality management of services in logistics centersuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc65.012.4:658.78.056.4uk_UA
Appears in Collections:Політ. Логістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24 Політ-130-131.pdfПопович437.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.