Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63967
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧумак, Микола Євгенійович-
dc.contributor.authorChumak, Mykola-
dc.contributor.authorДудка, Тетяна Юріївна-
dc.contributor.authorDudka, Tatiana-
dc.date.accessioned2024-06-12T11:46:05Z-
dc.date.available2024-06-12T11:46:05Z-
dc.date.issued2024-03-
dc.identifier.citationЧумак М.Є., Дудка Т. Ю. Інформаційно-комунікативні технології як дієвий інструмент реалізації навчальних завдань в умовах воєнного часу / М. Чумак, Т. Дудка // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2024. – С. 70-72uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63967-
dc.description.abstractРеальним викликом сьогодення для кожного ЗВО є необхідність урахування на загальнорегіональному рівні особливих умов воєнного часу. Останнє завдання проблематизувало питання формування у майбутніх фахівців проективних умінь. Актуальність останнього сфокусована на перспективності подальшого функціонування фахівця в умовах невизначеності, що породжує гостру необхідність розвитку на особистісному рівні здатності до оперативного прийняття найоптимальніших рішень, виходячи з умов, що склалися. Фокусування дослідницької уваги саме на проектній діяльності, яка найбільш повнопланово розкривається на рівні побудови складних комунікативних зв’язків між різними учасниками групи, має надзвичайно важливе значення для правильного розв’язання типових та нетипових задач у найкоротші терміни.uk_UA
dc.description.abstractThe real challenge of today for each ZVO is the need to take into account the special conditions of wartime at the regional level. The last task problematized the issue of the formation of projective skills in future specialists. The relevance of the latter is focused on the perspective of the specialist's further functioning in conditions of uncertainty, which creates an urgent need to develop at the personal level the ability to quickly make the most optimal decisions, based on the existing conditions. Focusing research attention precisely on the project activity, which is most fully revealed at the level of building complex communication links between different group members, is extremely important for the correct solution of typical and atypical problems in the shortest possible time.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікативні технологіїuk_UA
dc.subjectелектронні освітні ресурсиuk_UA
dc.subjectцифровий освітній простірuk_UA
dc.subjectінноваційні освітні методики навчанняuk_UA
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UA
dc.subjectelectronic educational resourcesuk_UA
dc.subjectdigital educational spaceuk_UA
dc.subjectinnovative educational teaching methodsuk_UA
dc.titleІнформаційно-комунікативні технології як дієвий інструмент реалізації навчальних завдань в умовах воєнного часуuk_UA
dc.title.alternativeInformation and communication technologies as an effective tool for the implementation of educational tasks in wartime conditionsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc001:378-057.87 (063)uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чумак, Дудка.pdfТези728.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.