Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64320
Title: SMM-маркетинг та соціальні медіа як інструмент просування підприємств індустрії гостинності та туризму
Authors: Лєбєдєва, Ольга Олексіївна
Keywords: дипломна робота
туризм
SMM-маркетинг
маркетинг в туризмі
соціальні медіа
просування в соцмережах
Issue Date: Jun-2024
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Лєбєдєва О.О. SMM-маркетинг та соціальні медіа як інструмент просування підприємств індустрії гостинності та туризму. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Туризм і рекреація". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2024. - 79 с.
Abstract: Дипломна робота є підсумком вивчення та аналізу використання соціальних медіа в галузі гостинності та туризму як інструмента просування та залучення клієнтів. Досліджено сучасні тенденції використання соціальних медіа в галузі, зокрема визначити популярні платформи, типи контенту. Проведено аналіз ефективності різних стратегій та інструментів SMM-маркетингу. Застосовано методи практичного дослідження, такі як анкетування та спостереження, для оцінки впливу соціальних медіа. Розроблено рекомендації для підприємств галузі гостинності та туризму щодо вдосконалення їх стратегій SMM-маркетингу та використання соціальнихмедіа для просування.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: к. економ. н., доц. Беркова Оксана Петрівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64320
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Бакалавр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2024_242_Б_Лєбєдєва.pdf2.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.