Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64338
Title: Роль і місце навчальних задач у викладанні точних і природничих дисциплін на підготовчому відділенні для іноземних громадян
Authors: Корчук, Олена Юріївна
Keywords: точні і природничі дисципліни
навчальна задача
підготовче відділення
іноземні громадяни
Issue Date: May-2024
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Корчук О. Роль і місце навчальних задач у викладанні точних і природничих дисциплін на підготовчому відділенні для іноземних громадян / Олена Корчук // Світові виміри освітніх тенденцій : збірник наукових праць / за заг. ред. Г. В. Межжеріної, О. Ю. Корчук ; Навчально- науковий інститут міжнародного співробітництва та освіти. Національний авіаційний університет. – Київ, 2024. – Вип. 17. – С. 148–155.
Abstract: У статті розглядаються методичні особливості застосування навчальних задач як одного з ключових елементів процесу викладання точних і природничих дисциплін слухачам підготовчого відділення. Окреслено компетентності, яких іноземці набувають під час розв’язання математичних, хімічних і фізичних задач. Запропонована класифікація задач за певними ознаками, методи і алгоритм їх розв’язування, що дає змогу досягти максимальної результативності в оволодінні системою теоретичних знань і практичних навичок
Description: 1. Балл Г. О. Григорій Силович Костюк – видатний вчений, фундатор сучасної української психології. Г. С. Костюк – особистість, вчений, громадя- нин / за ред. С. Д. Максименка. Київ : Ніка-Центр, 2010. С. 10–20. 2. Грицай С. Ю., Корчук О. Ю., Тимохін В. В., Шевченко О. Р. Пошук нових форм і методів навчання іноземних слухачів на підготовчому відділенні. Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні : матеріали V Міжнар. наук.-метод. конф., 14–16 жовтня 2020 р. Тернопіль, 2020. С. 87–90. 3. Корчук О. Особливості формування компетентностей у сфері фундамен- тальних дисциплін на пропедевтичному етапі навчання іноземців. Формування компетентностей обдарованої особистості в системі позашкільної та вищої освіти. 2023. № 2. С. 213–220. 4. Курс лекцій спецкурсу. URL: https://studfile.net › preview (дата звернення: 10.04.2024). 5. Мельник Ю. С. Методичні аспекти розв’язування компетентнісно орієнтованих фізичних задач учнями гімназії з використанням цифро- вих технологій. Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи (Моделювання цифрового навчального середовища закладу загальної середньої освіти) : зб. матеріалів всеукр.наук.-практ. семінару, 5 березня 2020 р. Київ : Ін-т інформ. технологій і засобів нав- чання НАПН України, 2020. С. 71–76. URL: https://lib.iitta.gov.ua/720023/ (дата звернення: 10.04.2024). 6. Мельник Ю. С. Роль і місце задач у системі компетентнісно орієнтованого навчання фізики учнів гімназії. Фізико-математична освіта. 2020. Вип. 2 (24). С. 100–106. 7. Методика навчання фізики в середній школі (Загальні питання) : конспекти лекцій / Савченко В. Ф., Бойко М. П., Дідович М. М., Закалюж- ний В. М., Руденко М. П. / за ред. В. Ф. Савченка. Чернігів : Чернігівський держ. пед. ун-т імені Т.Г.Шевченка, 2003. 100 c. 8. Швай О. Л. Розв’язування задач із фізичним змістом на уроках математики як складова формування універсальних навчальних дій учнів. Фізико- математична освіта. 2021. Вип. 2 (28). С. 83–88.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64338
ISBN: 978-966-136-930-5
Appears in Collections:Наукові статті кафедри філологічних та природничих дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Корчук_2024.pdf159.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.