Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64354
Title: Управління взаєминами з корпоративними клієнтами в цифровому середовищі
Other Titles: Airline corporate customer relationship management in the digital environment
Authors: Новохатько, Максим Олександрович
Novokhatko, Maksym
Keywords: кваліфікаційна робота
клієнт
клієнтоорієнтованість
комунікації
розробка проекту
корпоративні клієнти
управління відносинами з клієнтами (CRM)
qualification paper
client
customer orientation
customer relationship management (CRM)
Issue Date: Jun-2024
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Новохатько М.О. Управління взаєминами з корпоративними клієнтами в цифровому середовищі. - Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр спеціальності 073 «Менеджмент», ОПП "Авіаційна логістика". Національний авіаційний університет. Київ, 2024. 75 с.
Abstract: У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні засади управління взаєминами з корпоративними клієнтами. Проаналізовані показники діяльності ТОВ «Роза Вітрів», сучасний стан роботи авіакомпанії та стан управління взаєминами з корпоративними клієнтами. о На основі отриманих результатів розроблено конкретні та обґрунтовані рекомендації стосовно впровадження проекту CRM-системи, а також проведено систематичну оцінку його ефективності. Об'єктом дослідження стали взаєминами з корпоративними клієнтами в цифровому середовищі, в той час як предметом розгляду стало управління взаєминами з корпоративними клієнтами. Отримані результати та розроблені рекомендації мають суттєве значення для практики управління клієнтськими взаєминами, а також можуть служити основою для розвитку більш ефективних стратегій взаємодії з клієнтами. Рекомендується використовувати матеріали даної кваліфікаційної роботи під час проведення наукових досліджень, в процесі навчання та в практичній діяльності фахівців з управління взаєминами з корпоративними клієнтами.
The theoretical basis of managing relations with corporate clients was investigated in the qualification paper. The performance indicators of “WindRose Airline” LLC, the current state of the airline's activities and the state of managing relations with corporate clients were analyzed. On the basis of the obtained results, specific and substantiated recommendations regarding the implementation of the CRM system project were developed, and a systematic assessment of its effectiveness was also carried out. The object of research was corporate customer relationship management in the digital environment, while the subject of research was airline corporate customer relationship management in the digital environment. The obtained results and developed recommendations are significant importance for the practice of customer relationship management, and can also serve as a basis for the development of more effective strategies for interacting with customers. It is recommended to apply the materials of this qualification paper during scientific research, in the training process and in the practical activities of specialists in the relationship management with corporate clients.
Description: Робота публікується згідно з наказом Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проєкту: старший викладач Семерягіна Мирослава Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64354
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФТМЛ_2024_073.4Б_Новохатько М.pdfКваліфікаційна робота1.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.