Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64762
Title: Теоретичні засади екранного згладжування у комп’ютерній графіці
Other Titles: Theoretical principles of screen smoothing in computer graphics
Authors: Родіонов, Павло Юрійович
Родіонова, Олена Володимирівна
Rodionov, Pavlo Yuriyovych
Rodionova, Olena Volodymyrivna
Keywords: комп'ютерна графіка
аліасинг
екранне згладжування
Computer Graphics
aliasing
screen smoothing
Issue Date: 25-Sep-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Родіонов П.Ю., Родіонова О.В. Теоретичні засади екранного згладжування у комп’ютерній графіці // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності: науково-практична конференція з міжнародною участю. 10 листопада 2022 р. К.: НАУ, 2023. С.122-124.
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні засади екранного згладжування. Наведено та проаналізовано визначення проблеми аліасингу у комп’ютерній графіці. Розглянуто методи екранного згладжування як інструмента боротьби з аліасингом. Проаналізовано методи екранного згладжування з точки зору їх впливу на якість зображення та створюване навантаження на апаратне забезпечення.
The theoretical principles of screen smoothing are considered in the work. The definition of the problem of aliasing in computer graphics is presented and analyzed. Methods of screen smoothing as a tool to combat aliasing are considered. The methods of screen smoothing are analyzed from the point of view of their influence on the quality of the image and the created load on the hardware.
Description: 1. B. Kristof, D. Barron, (2000, Apr. 28), "Super-Sampling Anti-Aliasing analyzed.", [Online]. Available: https://www.beyond3d.com/ [Accessed: 2016, 05, 16]. 2. Grahn A. An Image and Processing Comparison Study of Antialiasing Methods [Електронний ресурс] / Alexander Grahn. 2016. Режим доступу до ресурсу: http://www.diva-portal.org/smash/get/diva2:972774/ FULLTEXT02.pdf. 3. Labrador O. Improved Sampling for Temporal Anti-Aliasing [Електронний ресурс] /O. Labrador, C. Alexander. 2018. Режим доступу до ресурсу: https://lup.lub.lu.se/ luur/ download?func=downloadFile&recordOId=8971248&fileOId=8971249. 4. Role of Anti-Aliasing (AA) in Gaming [Електронний ресурс]. 2016. Режим доступу до ресурсу: https://ageeky.com/role-of-anti-aliasing-aa-in-gaming/. 5. T. Lottes. (2011, Jan. 25) FXAA (Version 1.0) [Online]. Available: https://developer.download. nvidia.com/assets/gamedev/files/sdk/11/FXAA_WhitePaper.pdf. 6. Wang, James (March 19, 2012). "FXAA: Anti-Aliasing at Warp Speed". NVIDIA. Archived from the original on February 21, 2019. Retrieved January 3, 2013. 7. Atwood J. Fast Approximate Anti-Aliasing (FXAA) [Електронний ресурс] / Jeff Atwood. 2011. Режим доступу до ресурсу: https://blog.codinghorror.com/fast-approximate-anti-aliasing-fxaa/. 8. Jimenez J. Echevarria J. I. Sousa T. & Gutierrez D. (2012). SMAA: Enhanced Subpixel Morphological Antialiasing. Computer Graphics Forum 355–364. https://doi.org/10.1111/j.1467-8659.2012.03014.x 9. K. Akeley, "Reality Engine Graphics," in SIGGRAPH '93: Proceedings of the 20th Annual Conference on Computer Graphics and Interactive Techniques, Anaheim, CA, 1993, pp. 109-116 [3] M. Pettineo. (2012, Oct. 24). 10. M. Pettineo. (2012, Oct. 24). A QUICK OVERVIEW OF MSAA[Online]. Available: https://mynameismjp.wordpress.com/2012/10/24/msaaoverview/ [Accessed: 2016, 06, 05] 11. Xu K. Temporal Antialiasing in Uncharted [Електронний ресурс] / K. XU. 2016. Режим доступу до ресурсу: http://advances.realtimerendering.com/s2016/.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/64762
Appears in Collections:ХІІІ міжнародна науково-практична конференція «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності» 10 листопада 2022 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ММТ 2022 Родіонов П.Ю., Родіонова О.В.pdfТези доповіді344.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.