Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65181
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевченко, Ірина Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-08-13T12:52:41Z-
dc.date.available2024-08-13T12:52:41Z-
dc.date.issued2024-04-04-
dc.identifier.citationШевченко І. В. Психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту студентської молоді // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХIV Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених:[у 2-х т.]. – К.: НАУ, 2024. – С.398-400uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/65181-
dc.description1. Рева М. М. Характеристика емоційного інтелекту студентів з різним рівнем розвитку комунікативних здібностей. URL: https://journals.indexcopernicus.com/api/file/viewByFileId/1798099(дата звернення 11.03.2024) 2. Фурман В.В. Психологічні Особливості Взаємозв'язку Емоційного інтелекту та креативності студента. URL: https://umo.edu.ua/images/ content/nashi_vydanya/visnyk_PO/13_43_2020/social/Bulletin_13_42_Social _and_behavioral_sciences_Furman.pdf(дата звернення 11.03.2024)uk_UA
dc.description.abstractСьогодні студентська молодь все менше здійснює комунікацію через особисте спілкування, натомість, надаючи перевагу спілкуванню через мережу Інтернет. Цьому сприяло багато об’єктивних факторів, які в кінцевому результаті призвели до унеможливлення розвитку емоційного інтелекту серед здобувачів вищої освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectстудентська молодьuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.subjectпсихологічні особливостіuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості розвитку емоційного інтелекту студентської молодіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc159.9.01(043.2)uk_UA
Appears in Collections:Політ. Психологічний вимір професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шевченко-399-401.pdf295.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.