Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9347
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.date.accessioned2014-07-28T08:55:29Z-
dc.date.available2014-07-28T08:55:29Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9347-
dc.description.abstractВ результаті виконання етапу НДР отримані такі основні наукові результати: – поставлені та обговорені науково-технічні проблеми модернізації комплексів натур- ного та напівнатурного моделювання збуреного руху; – запропоновані і обґрунтовані шляхи і методи підвищення точності досліджуваних систем у порівнянні з точністю, яка може бути досягнута в традиційних оптимальних системах; – визначені проблемні питання динамічної атестації бортових навігаційних комплексів при напівнатурному моделюванні; – проведено структурну ідентифікацію каналу курсу навігаційної системи за даними напівнатурного моделювання, отримано моделі динаміки вимірника курсу та діючих на нього завад. показано, що використання результатів динамічної атестації бортових вимірників дає змогу синтезувати оптимальні структури спостерігачів вихідних станів вимірників; використання таких оптимальних структур підвищує точність навігаційних вимірювань на 2-3 порядки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectоптимальна фільтраціяuk_UA
dc.subjectуправління динамічними об’єктамиuk_UA
dc.subjectмодернізаціяuk_UA
dc.subjectнавігаційна системаuk_UA
dc.subjectнавігаційні вимірюванняuk_UA
dc.titleСтворення основ новітньої теорії оптимальної фільтрації для використання в задачах управління динамічними об’єктамиuk_UA
dc.typeTechnical Reportuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові тематики НАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf157.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.