Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9355
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.date.accessioned2014-07-28T10:55:29Z-
dc.date.available2014-07-28T10:55:29Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9355-
dc.description.abstractЗа матеріалами льотних випробувань були встановлені закономірності сприйманого акселераційного впливу при польоті в турбулентній атмосфері: домінуючий вплив по ступенях свободи у залежності від характеру просторового руху ЛА, від конфігурації ЛА, від висоти польоту. Розроблено метод динамічного моделювання польоту в турбулентній атмосфері на авіаційному тренажері. Дороблено програмно-математичне забезпечення імітатора акселераційного впливу у частині імітації польоту в турбулентній атмосфері. Розроблене метод одержання характеристик руху динамічного стенда системи рухомості. Розроблене новий привід динамічного стенда системи рухомості. Розроблене проекти методики оцінки аеродинамічних похідних по “методу робот” і методики визначення погрішностей і динамічного діапазону проведення вимірів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectлітальний апаратuk_UA
dc.subjectвихрова течіяuk_UA
dc.subjectімітація польотуuk_UA
dc.subjectакселераційний впливuk_UA
dc.subjectтурбулентна атмосфераuk_UA
dc.titleНестаціонарні вихрові течіїuk_UA
dc.typeTechnical Reportuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові тематики НАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf171.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.