Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9730
Название: Особливості розвитку мережі транспортних супермаркетів в умовах інформатизації бізнес–процесів
Авторы: Парубець, Олена Миколаївна
Ключевые слова: транспортний супермаркет
transport supermarket
Дата публикации: дек-2013
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): В статті обґрунтовано доцільність створення, функціонування і розвитку мережі транспортних супермаркетів. Досліджено передумови створення, специфічні особливості, напрямки і сфери діяльності даних новоутворень та визначено їх роль в подальшому розвитку транспортних бізнес-процесів. Ключові слова: транспортний супермаркет, взаємодія, мережа, ринок, послуги, підходи, витрати, доходи, конкурентоспроможність В статье обоснованно целесообразность создания, функционирования и развития сети транспортных супермаркетов. Исследованы предпосылки создания, специфические особенности, направления и сферы деятельности данных новообразований и определена их роль, в последующем развитии транспортных бизнес-процессов. In the article grounded expedience of creation, functioning and development of network of transport supermarkets. Pre-conditions of creation, specific features, directions and spheres of activity of these new formations, are investigational and their role is certain, in subsequent development of transport of business processes.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9730
Располагается в коллекциях:Наукові статті викладачів кафедри економіки та бізнес-технологій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Parub.pdf182.93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.