Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9730
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПарубець, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2014-09-13T16:49:37Z-
dc.date.available2014-09-13T16:49:37Z-
dc.date.issued2013-12-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9730-
dc.description.abstractВ статті обґрунтовано доцільність створення, функціонування і розвитку мережі транспортних супермаркетів. Досліджено передумови створення, специфічні особливості, напрямки і сфери діяльності даних новоутворень та визначено їх роль в подальшому розвитку транспортних бізнес-процесів. Ключові слова: транспортний супермаркет, взаємодія, мережа, ринок, послуги, підходи, витрати, доходи, конкурентоспроможність В статье обоснованно целесообразность создания, функционирования и развития сети транспортных супермаркетов. Исследованы предпосылки создания, специфические особенности, направления и сферы деятельности данных новообразований и определена их роль, в последующем развитии транспортных бизнес-процессов. In the article grounded expedience of creation, functioning and development of network of transport supermarkets. Pre-conditions of creation, specific features, directions and spheres of activity of these new formations, are investigational and their role is certain, in subsequent development of transport of business processes.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectтранспортний супермаркетuk_UA
dc.subjecttransport supermarketuk_UA
dc.titleОсобливості розвитку мережі транспортних супермаркетів в умовах інформатизації бізнес–процесівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові статті викладачів кафедри економіки та бізнес-технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Parub.pdf182.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.