Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/21987
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСаєнко, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorБойченко, Сергій Валерійович-
dc.date.accessioned2016-06-29T08:34:09Z-
dc.date.available2016-06-29T08:34:09Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/21987-
dc.description.abstractНині доцільно переходити від педагогіки фактів до методологічної педагогіки, яку можна назвати екологічною освітою, що здатна скласти основу сучасної інноваційної освітньої концепції, ідея якої закладена, на нашу думку, у представленій роботі. Автори слушно зазначають, що поширення екопедагогіки, активізація неформального сектору освіти, запровадження екоменеджменту та екоаудиту, розбудова психолого-педагогічних засад інформаційно-дидактичного забезпечення навчального процесу сприятимуть формуванню екологічного мислення, свідомості, етики, культури – визначальних факторів сталого суспільства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleЕкологічна освіта – основа сталого розвитку суспільства: проблеми і перспективи вищої школиuk_UA
dc.title.alternativeМонографія. - К.: Ун-т «Україна», 2013. – 502 с.uk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Публікації у наукових виданнях співробітників кафедри екології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
images.pdfЕкологічна освіта – основа сталого розвитку суспільства: проблеми і перспективи вищої школи, Монографія. - К.: Ун-т «Україна», 2013. – 502 с.1.9 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.