Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/21987
Назва: Екологічна освіта – основа сталого розвитку суспільства: проблеми і перспективи вищої школи
Інші назви: Монографія. - К.: Ун-т «Україна», 2013. – 502 с.
Автори: Саєнко, Тетяна Василівна
Бойченко, Сергій Валерійович
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Нині доцільно переходити від педагогіки фактів до методологічної педагогіки, яку можна назвати екологічною освітою, що здатна скласти основу сучасної інноваційної освітньої концепції, ідея якої закладена, на нашу думку, у представленій роботі. Автори слушно зазначають, що поширення екопедагогіки, активізація неформального сектору освіти, запровадження екоменеджменту та екоаудиту, розбудова психолого-педагогічних засад інформаційно-дидактичного забезпечення навчального процесу сприятимуть формуванню екологічного мислення, свідомості, етики, культури – визначальних факторів сталого суспільства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/21987
Розташовується у зібраннях:Публікації у наукових виданнях співробітників кафедри екології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
images.pdfЕкологічна освіта – основа сталого розвитку суспільства: проблеми і перспективи вищої школи, Монографія. - К.: Ун-т «Україна», 2013. – 502 с.1.9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.