Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24077
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМуранова, Наталія Петрівна-
dc.contributor.authorМуранова, Наталия Петровна-
dc.contributor.authorMuranova, Nataliya-
dc.date.accessioned2017-01-04T20:51:11Z-
dc.date.available2017-01-04T20:51:11Z-
dc.date.issued2015-01-
dc.identifier.citationМуранова Н. П. Концепція науково-методичного забезпечення доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті : XI International scientific and practical conference «Areas of scientific thought – 2014/2015», December 30, 2014–January 7, 2015, Sheffield, Great Britain : materials of the XI international scientific and practical conference. – Sheffield: Science and education LTD, 2015. – . – (Серія «Pedagogical sciences»). V. 11. – C. 50–54.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-8736-05-6-
dc.identifier.isbn978-966-8736-05-6-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24077-
dc.description.abstractОбґрунтовано концепцію науково-методичного забезпечення фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті, що базується на компетентністно-діяльнісному підході, який забезпечує наступність між різними рівнями освіти. Визначено види компетенцій доуніверситетської підготовки (як допрофесійні), що інтегрують компетенції старшої (культурні і фундаментальні) та вищої школи (навчальні, квазіпрофесійні та професійні) на засадах наступності та адаптації старшокласників до професійного навчання. Враховуючи функції та цілі фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті визначено допрофесійні компетенції та виокремлено їх функції: наступності, пропедевтики та адаптації.uk_UA
dc.description.abstractОбоснована концепция научно-методического обеспечения физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете, которая базируется на компетентностно-деятельностном подходе и обеспечивает преемственность между различными уровнями образования. Определены виды компетенций довузовской подготовки (как допрофессиональные), которые интегрируют компетенции старшей (культурные и фундаментальные) и высшей школы (учебные, квазипрофессиональной и профессиональные) на основе преемственности и адаптации старшеклассников к профессиональному обучению. Учитывая функции и цели физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете определены допрофессиональные компетенции и выделены их функции: преемственности, пропедевтики и адаптации.uk_UA
dc.description.abstractA concept of methodological support of physic-mathematical training of senior pupils for their studies at a technical university is justified. The concept is based on the competency-and-action approach that provides continuity between different levels of education. Kinds of pre-university training competences have been defined (as pre-professional ones) that integrate high school competences (cultural and fundamental ones) and graduate school competences (instructional, quasi-professional ones) on the principles of continuity and adaptation of senior pupils to professional training. Taking account of the purposes of physic-mathematical training of senior pupils for their studies at a technical university, pre-professional competences have been established and their functions – continuity, propaedeutics, and adaptation – have been identified.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherScience and education LTD, Sheffield, Great Britainuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки-
dc.relation.ispartofseriesПедагогические науки-
dc.relation.ispartofseriesPedagogical Sciences-
dc.subjectКонцепція, науково-методичне забезпечення, фізико-математична підготовка, старшокласники, технічний університет, компетенції, компетентністно-діяльнісний підхід, доуніверситетська підготовка, середня та вища школа, допрофесійні компетенції.uk_UA
dc.subjectКонцепция, научно-методическое обеспечение, физико-математическая подготовка, старшеклассники, технический университет, компетенции, компетентностно-деятельностный подход, довузовская подготовка, средняя и высшая школа, допрофессиональные компетенции.uk_UA
dc.subjectСoncept, methodological support, physic-mathematical training, senior pupils, technical university, competences, competency-and-action approach, pre-university training, high school and graduate school, pre-professional competences.uk_UA
dc.titleКонцепція науково-методичного забезпечення доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університетіuk_UA
dc.title.alternativeКонцепция научно-методического обеспечения довузовской физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университетеuk_UA
dc.title.alternativeA Concept of Methodological Support of Pre-University Physic-Mathematical Training of Senior Pupils for Their Studies at a Technical Universityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc373.6-057.874:378.1(045)-
dc.specialityПедагогіка, освітаuk_UA
dc.specialityПедагогика, образованиеuk_UA
dc.specialityРedagogy, educationuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Концепція НМЗ доуніверситетської ФМпс до навчання в ТУ.pdfМуранова Н. П. Матеріали конференції858.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.