Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28646
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНіколаєв, Кирило Дмитрович-
dc.date.accessioned2017-05-30T12:15:30Z-
dc.date.available2017-05-30T12:15:30Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationНіколаєв К. Д. Випереджаюча освіта для сталого розвитку як інноваційна форма організації освітнього простору передпідготовки вчителів / К. Д. Ніколаєв // Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Випуск СXХVІ (126). – С. 116-124.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28646-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості та ступінь впровадження засад сталого розвитку в освіті на прикладі випереджаючої освіті Україні. Проаналізовано інноваційні форми організації освітнього простору перепідготовки вчителів, оцінено якісні зміни в процесі навчання після реалізації концепції випереджаючої освіти для сталого розвитку. Визначено перспективи розвитку випереджаючої освіти в Україні для сталого розвитку. Висвітлено особливості застосування системи перепідготовки вчителів. В статье рассмотрены особенности и степень внедрения принципов устойчивого развития в образовании на примере опережающего образования Украины. Проанализированы инновационные формы организации образовательного пространства переподготовки учителей, оценены качественные изменения в процессе обучения после реализации концепции опережающего образования для устойчивого развития. Определены перспективы развития опережающего образования в Украине для устойчивого развития. Освещены особенности применения системы переподготовки учителей. The article examines the characteristics and level of the principles of sustainable development in education as an example of passing ahead education in Ukraine. Analyzes innovative forms of educational space retraining teachers, reviewed qualitative changes in learning after realization of conception of anticipating education for sustainable development. Detected the prospects of the development of passing ahead education in Ukraine for sustainable development. Article deals with the peculiarities application of the system of retraining teachers.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВид-во НПУ імені М. П. Драгомановаuk_UA
dc.relation.ispartofseries;Вип. СXХVІ (126)-
dc.relation.ispartofseries;С. 116-124-
dc.subjectвипереджаюча освітаuk_UA
dc.subjectперепідготовки вчителівuk_UA
dc.subjectсталий розвитокuk_UA
dc.subjectкурсuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectопережающая образованиеuk_UA
dc.subjectпереподготовки учителейuk_UA
dc.subjectустойчивое развитиеuk_UA
dc.subjectкурсuk_UA
dc.subjectконцепцияuk_UA
dc.subjectpassing ahead educationuk_UA
dc.subjectretraining teachersuk_UA
dc.subjectsustainable developmentuk_UA
dc.subjectcourseuk_UA
dc.subjectconceptuk_UA
dc.titleВипереджаюча освіта для сталого розвитку як інноваційна форма організації освітнього простору передпідготовки вчителівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nikolaev.pdfстаття, подана у видавництво166.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.