Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28646
Назва: Випереджаюча освіта для сталого розвитку як інноваційна форма організації освітнього простору передпідготовки вчителів
Автори: Ніколаєв, Кирило Дмитрович
Ключові слова: випереджаюча освіта
перепідготовки вчителів
сталий розвиток
курс
концепція
опережающая образование
переподготовки учителей
устойчивое развитие
курс
концепция
passing ahead education
retraining teachers
sustainable development
course
concept
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Ніколаєв К. Д. Випереджаюча освіта для сталого розвитку як інноваційна форма організації освітнього простору передпідготовки вчителів / К. Д. Ніколаєв // Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Випуск СXХVІ (126). – С. 116-124.
Серія/номер: ;Вип. СXХVІ (126)
;С. 116-124
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості та ступінь впровадження засад сталого розвитку в освіті на прикладі випереджаючої освіті Україні. Проаналізовано інноваційні форми організації освітнього простору перепідготовки вчителів, оцінено якісні зміни в процесі навчання після реалізації концепції випереджаючої освіти для сталого розвитку. Визначено перспективи розвитку випереджаючої освіти в Україні для сталого розвитку. Висвітлено особливості застосування системи перепідготовки вчителів. В статье рассмотрены особенности и степень внедрения принципов устойчивого развития в образовании на примере опережающего образования Украины. Проанализированы инновационные формы организации образовательного пространства переподготовки учителей, оценены качественные изменения в процессе обучения после реализации концепции опережающего образования для устойчивого развития. Определены перспективы развития опережающего образования в Украине для устойчивого развития. Освещены особенности применения системы переподготовки учителей. The article examines the characteristics and level of the principles of sustainable development in education as an example of passing ahead education in Ukraine. Analyzes innovative forms of educational space retraining teachers, reviewed qualitative changes in learning after realization of conception of anticipating education for sustainable development. Detected the prospects of the development of passing ahead education in Ukraine for sustainable development. Article deals with the peculiarities application of the system of retraining teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28646
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nikolaev.pdfстаття, подана у видавництво166.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.