Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35447
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГеєць, Ірина Олегівна-
dc.date.accessioned2018-06-23T19:18:40Z-
dc.date.available2018-06-23T19:18:40Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35447-
dc.description.abstractВ статті проведений аналіз та оцінка діяльності авіакомпанії «Emirates» на світовому ринку регулярних пасажирських авіаційних перевезень, описано новий інноваційних продукт Emirates ID та оцінена стратегія розвитку як глобального авіаперевізникаuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherФормування ринкових відносин в Україніuk_UA
dc.relation.ispartofseries;№7-8 (170-171)-
dc.subjectавіакомпанія, авіаперевізник, ринок авіаційних перевезень, глобальний, «Emirates», стратегія розвитку авіакомпанії, новітні інноваційні продукти, інноваційні електронні послуги, ID карткиuk_UA
dc.titleАналіз діяльності та стратегії розвитку авіакомпанії Emirates Airline на світовому ринку авіаційних перевезеньuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові статті викладачів кафедри економіки повітряного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Аналіз діяльності та стратегії розвитку авіакомпанії .pdfСтаття 548.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.