Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35447
Назва: Аналіз діяльності та стратегії розвитку авіакомпанії Emirates Airline на світовому ринку авіаційних перевезень
Автори: Геєць, Ірина Олегівна
Ключові слова: авіакомпанія, авіаперевізник, ринок авіаційних перевезень, глобальний, «Emirates», стратегія розвитку авіакомпанії, новітні інноваційні продукти, інноваційні електронні послуги, ID картки
Дата публікації: 2015
Видавництво: Формування ринкових відносин в Україні
Серія/номер: ;№7-8 (170-171)
Короткий огляд (реферат): В статті проведений аналіз та оцінка діяльності авіакомпанії «Emirates» на світовому ринку регулярних пасажирських авіаційних перевезень, описано новий інноваційних продукт Emirates ID та оцінена стратегія розвитку як глобального авіаперевізника
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35447
Розташовується у зібраннях:Наукові статті викладачів кафедри економіки повітряного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Аналіз діяльності та стратегії розвитку авіакомпанії .pdfСтаття 548.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.