Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39204
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛисиця, Юлія Валентинівна-
dc.date.accessioned2019-06-01T12:28:00Z-
dc.date.available2019-06-01T12:28:00Z-
dc.date.issued2019-04-01-
dc.identifier.citationПоліт. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХІХ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 1-5 квітня 2019 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2019. – С. 305uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39204-
dc.description.abstractВ умовах навчально-виховної діяльності викладач виступає одним із головних засобів передачі інформації та досвіду. Це говорить про те, що актуалізація останнього будується за законами спілкування. Загалом, в науковій літературі, спілкування визначається як складний, багатоплановий соціально-психологічний процес встановлення і розвитку контактів між людьми, породжений потребою у спільній професійній діяльності. Враховуючи вказане, слід зазначити, що в навчально-виховному процесі саме спілкування створює умови для розвитку мотивації студента психолога, його творчого потенціалу, розвитку критичного мислення та емпатії тощо. Окрім цього, повноцінне спілкування створює благоприємний психологічний клімат в навчальній групі, що сприяє продуктивності й результативності навчального процесу. Відтак, набуття викладачем особистісного стилю спілкування є необхідною умовою для взаємодії зі студентами. Його формування здійснюється на основі сукупності конкретних прийомів і засобів, які викладач доцільно, залежно від конкретних умов і можливостей навчання і виховання, реалізує у своїй діяльності на основі власного педагогічного досвіду, знань, здібностей та умінь. Окрім цього, становлення даного феномену людської психіки обумовлюється особистісними якостями педагога: ставлення викладача до студентів (активно-позитивне, пасивно-позитивне, ситуативно-негативне, стійке негативне), володіння організаторською технікою та ораторською.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectпедагогічний стильuk_UA
dc.subjectмотивація студентаuk_UA
dc.subjectвикладачuk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectпсихологuk_UA
dc.titleПедагогічний стиль спілкування як ефективний засіб здійснення навчання майбутніх психологівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc001:378-057.87 (063)-
Appears in Collections:Міжнародна науково-практична конференція молодих учених і студентів "Політ. Сучасні проблеми науки"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лисиця Юля.pdf171.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.