Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45126
Title: Обслуговування пасажирів в аеропорту під час пандемії COVID-19
Other Titles: Passenger service at the airport during the COVID-19 pandemic
Authors: Shevchenko, Yuliya Viktorivna
Shevchenko, Yuliya Viktorivna
Федотова, Дарія Володимирівна
Keywords: обслуговування
пасажир
аеропорт
пандемія
COVID-19
service
passenger
airport
pandemic
Issue Date: Nov-2020
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Шевченко Ю.В., Федотова Д.В. Обслуговування пасажирів в аеропорту під час пандемії COVID-19 // Інноваційні технології. - Київ, 2020. С. 280—282.
Abstract: Деякі аеропорти шукають інноваційні шляхи для дистанціювання та рівномірного розподілу кількості пасажирів протягом для. Наприклад, Міжнародний аеропорт Денвера став першим партнером програми VeriFLY, за допомогою якої пасажир може забронювати 15-ти хвилинне вікно для перевірки на безпеку, таким чином обмеживши контакт з іншими людьми.
Description: Незважаючи на те, що пандемія COVID-19 нанесла величезні збитки для авіаційної галузі та галузі туризму, все ж таки аеропорти та авіакомпанії змогли знову запрацювати, ввівши нові правила обслуговування пасажирів, включаючи дистанціювання, дезінфекцію, температурний скринінг та багато інших. Завдяки посиленим заходам безпеки забезпечується максимальний захист пасажирів, персоналу аеропортів та членів екіпажів
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45126
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри організації авіаційних перевезень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ В АЕРОПОРТУ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ.pdfматеріали конференції3.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.