Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45126
Назва: Обслуговування пасажирів в аеропорту під час пандемії COVID-19
Інші назви: Passenger service at the airport during the COVID-19 pandemic
Автори: Shevchenko, Yuliya Viktorivna
Shevchenko, Yuliya Viktorivna
Федотова, Дарія Володимирівна
Ключові слова: обслуговування
пасажир
аеропорт
пандемія
COVID-19
service
passenger
airport
pandemic
Дата публікації: лис-2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Шевченко Ю.В., Федотова Д.В. Обслуговування пасажирів в аеропорту під час пандемії COVID-19 // Інноваційні технології. - Київ, 2020. С. 280—282.
Короткий огляд (реферат): Деякі аеропорти шукають інноваційні шляхи для дистанціювання та рівномірного розподілу кількості пасажирів протягом для. Наприклад, Міжнародний аеропорт Денвера став першим партнером програми VeriFLY, за допомогою якої пасажир може забронювати 15-ти хвилинне вікно для перевірки на безпеку, таким чином обмеживши контакт з іншими людьми.
Опис: Незважаючи на те, що пандемія COVID-19 нанесла величезні збитки для авіаційної галузі та галузі туризму, все ж таки аеропорти та авіакомпанії змогли знову запрацювати, ввівши нові правила обслуговування пасажирів, включаючи дистанціювання, дезінфекцію, температурний скринінг та багато інших. Завдяки посиленим заходам безпеки забезпечується максимальний захист пасажирів, персоналу аеропортів та членів екіпажів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45126
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри організації авіаційних перевезень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ В АЕРОПОРТУ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ.pdfматеріали конференції3.41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.