Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50679
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКірхар, Наталія-
dc.contributor.authorРибасова, Наталія-
dc.date.accessioned2021-05-25T07:16:36Z-
dc.date.available2021-05-25T07:16:36Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКірхар Н.В. Система візуального скрипту як засіб програмування / Н.В. Кірхар, Н.О. Рибасова // Комп’ютерні системи та мережні технології : ХІІІ Міжнар. науково-практ. конф. - Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. – С. 52–53.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50679-
dc.description.abstractПрограмувати на блупрінтах зовсім не складно, адже немає необхідності вчити складний синтаксис і писати код, а візуальна взаємодія дуже допомагає орієнтуватися в алгоритмі і «писати» програми швидше. Blueprint (анл. план, креслення) – система візуального скриптинга, що представляє собою візуальний інтерфейс для створення елементів Геймплей, використовувана в ігровому движку Unreal Engine. Вся логіка мови Blueprint будується з нодів (або блоків), які з'єднуються проводами. Яким би складними або простим він не здавався, він залишається досить таки потужним інструментом, на якому можна створити майже що завгодно, від простенького персонажа або відкриття дверцят до процедурної генерації рівня.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectстворення елементівuk_UA
dc.subjectкресленняuk_UA
dc.subjectалгоритмuk_UA
dc.subjectсинтаксисuk_UA
dc.titleСистема візуального скрипту як засіб програмуванняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Міжнародна науково-практична конференція «Комп’ютерні системи та мережні технології» (CSNT-2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кірхар Н.В., Рибасова Н.О..pdf193.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.