Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50679
Название: Система візуального скрипту як засіб програмування
Авторы: Кірхар, Наталія
Рибасова, Наталія
Ключевые слова: створення елементів
креслення
алгоритм
синтаксис
Дата публикации: 2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Кірхар Н.В. Система візуального скрипту як засіб програмування / Н.В. Кірхар, Н.О. Рибасова // Комп’ютерні системи та мережні технології : ХІІІ Міжнар. науково-практ. конф. - Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. – С. 52–53.
Краткий осмотр (реферат): Програмувати на блупрінтах зовсім не складно, адже немає необхідності вчити складний синтаксис і писати код, а візуальна взаємодія дуже допомагає орієнтуватися в алгоритмі і «писати» програми швидше. Blueprint (анл. план, креслення) – система візуального скриптинга, що представляє собою візуальний інтерфейс для створення елементів Геймплей, використовувана в ігровому движку Unreal Engine. Вся логіка мови Blueprint будується з нодів (або блоків), які з'єднуються проводами. Яким би складними або простим він не здавався, він залишається досить таки потужним інструментом, на якому можна створити майже що завгодно, від простенького персонажа або відкриття дверцят до процедурної генерації рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50679
Располагается в коллекциях:Міжнародна науково-практична конференція «Комп’ютерні системи та мережні технології» (CSNT-2021)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кірхар Н.В., Рибасова Н.О..pdf193.5 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.