Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54172
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДраченко, Анастасія Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-01-25T07:51:58Z-
dc.date.available2022-01-25T07:51:58Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДраченко А.О. Психологічні особливості розвитку самоефективності студентської молоді. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Психологія". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 62 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54172-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: кандидат педагогічних наук, доцент Хоменко-Семенова Леся Олексіївнаuk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі розкрито сутність поняття самоефективність, розглянуто різні підходи до класифікації самоефективності, виділено основні компоненти, що спричиняють розвитку самоефективності студента такі як характеристика пам`яті (автобіографічні спогади, операціоналізація пам`яті), мислення (продуктивне мислення, яке дозволяє приймати рішення згідно трьом критеріям: зняття проблемної ситуації; обґрунтування рішення; альтернативні варіанти рішення) та емоційної саморегуляції (інтолерантність до невизначеності, ситуативна та особистісна тривожність, емоційний характер психобіографічних спогадів). Описано психологічні особливості самоефективності у студентської молоді, що пов’язані насамперед з відповідними особистісними якостями, такими як: наполегливість, сміливість, активність, оптимізм, здатність долати труднощі і т. д. Практичне значення роботи полягає в тому, що матеріали даного дослідження можуть бути використані в діяльності практичних психологів, психологів закладів освіти, педагогів в корекційно-розвивальній, консультативній та освітній діяльності, а також для розробки різних тренінгових програм.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectсамоефективністьuk_UA
dc.subjectпродуктивністьuk_UA
dc.subjectраціоналізація діяльностіuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectсамореалізаціяuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості розвитку самоефективності студентської молодіuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Драченко А.О. .pdfДипломна робота848.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.