Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55832
Название: Аудиторії ЗМІ у соціальній мережі Facebook
Авторы: Манзюк, Дарина Василівна
Ключевые слова: аудиторія
ЗМІ
соціальні мережі
Факти ICTV
Вікна-новини
Facebook
Дата публикации: 29-июн-2022
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Манзюк Д.В. Аудиторії ЗМІ у соціальній мережі Facebook // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності: науково-практична конференція з міжнародною участю. 2 листопада 2021 р.– К.: НАУ, 2022 – С.82-84.
Краткий осмотр (реферат): У роботі розглянуто новинні проекти та їхні аудиторії. Актуальність дослідження зумовлена недостатньою дослідженістю специфіки інтересів аудиторії ЗМІ в інтернеті. Аналіз цільової аудиторії - це обов’язковий елемент для будь-якого проекту. Без чіткого знання і визначення свого глядача, неможливо створити інформаційний продукт, який буде цікавим і зрозумілим.
Описание: 1. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Робочий конспект та навчальні тестові завдання: Навчальний посібник. – Київ: Лібра, 2004. 2. Лубкович І.М. Основні принципи психології масової комунікації // Українська журналістика: історія і сучасність. Вісник Львівського університету. – Львів, 1988.-Вип. 20. – С.20-23. 3. Лукянець Т.І. Маркетингова політика комунікацій: Навч.-метод. Посібник для самостійн. вивч. дисц. – Київ: КНЕУ, 2002.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55832
Располагается в коллекциях:ХІІ науково-практична конференція з міжнародною участю «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності» 2 листопада 2021 р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ММТ Манзюк Д. 2021.pdfТези доповіді242.73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.