Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55832
Назва: Аудиторії ЗМІ у соціальній мережі Facebook
Автори: Манзюк, Дарина Василівна
Ключові слова: аудиторія
ЗМІ
соціальні мережі
Факти ICTV
Вікна-новини
Facebook
Дата публікації: 29-чер-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Манзюк Д.В. Аудиторії ЗМІ у соціальній мережі Facebook // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності: науково-практична конференція з міжнародною участю. 2 листопада 2021 р.– К.: НАУ, 2022 – С.82-84.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто новинні проекти та їхні аудиторії. Актуальність дослідження зумовлена недостатньою дослідженістю специфіки інтересів аудиторії ЗМІ в інтернеті. Аналіз цільової аудиторії - це обов’язковий елемент для будь-якого проекту. Без чіткого знання і визначення свого глядача, неможливо створити інформаційний продукт, який буде цікавим і зрозумілим.
Опис: 1. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Робочий конспект та навчальні тестові завдання: Навчальний посібник. – Київ: Лібра, 2004. 2. Лубкович І.М. Основні принципи психології масової комунікації // Українська журналістика: історія і сучасність. Вісник Львівського університету. – Львів, 1988.-Вип. 20. – С.20-23. 3. Лукянець Т.І. Маркетингова політика комунікацій: Навч.-метод. Посібник для самостійн. вивч. дисц. – Київ: КНЕУ, 2002.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55832
Розташовується у зібраннях:ХІІ науково-практична конференція з міжнародною участю «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності» 2 листопада 2021 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ММТ Манзюк Д. 2021.pdfТези доповіді242.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.