Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60397
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMolchanov, Timofey Serhiyovych-
dc.contributor.authorМолчанов, Тимофій Сергійович-
dc.date.accessioned2023-07-05T07:05:31Z-
dc.date.available2023-07-05T07:05:31Z-
dc.date.issued2023-06-24-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60397-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна.uk_UA
dc.description.abstractIn modern economic conditions and dynamic and often contradictory changes of the modern market of banking services in our country, every private or state bank strives to achieve maximum satisfaction of the demands of existing and potential clients on mutually beneficial terms for all stakeholders. To achieve this goal, the use of a complex of marketing tools is necessary, which objectively requires comprehensive research of all theoretical and practical aspects of banking marketing and the banking sector of the economy. Thus, in modern highly competitive market conditions, it is not enough for a bank to develop a new quality product or service, set an optimal price for it, and choose effective distribution channels. Due to the development of internet banking and changes in mobile phone usage paradigms, more attention is being paid to the marketing communication policy in enterprise management. In this case, the company's marketing communication system aims to inform, persuade, remind consumers about its product, support its sales, and create a positive image of the bank.uk_UA
dc.description.abstractУ сучасних економічних умовах та динамічних і часто суперечливих змінах сучасного ринку банківських послуг нашої країни кожен приватний чи державний банк прагне досягти максимального задоволення потреб наявних і потенційних клієнтів на взаємовигідних умовах для всіх зацікавлених сторін. Для досягнення поставленої мети необхідним є використання комплексу маркетингових інструментів, що об’єктивно вимагає комплексного дослідження всіх теоретичних і практичних аспектів банківського маркетингу та банківського сектору економіки. Таким чином, в сучасних умовах жорсткої конкуренції на ринку банку недостатньо розробити новий якісний продукт чи послугу, встановити на нього оптимальну ціну та вибрати ефективні канали збуту. У зв’язку з розвитком інтернет-банкінгу та зміною парадигм використання мобільного телефону все більше уваги в управлінні підприємством приділяється маркетинговій комунікаційній політиці. У цьому випадку система маркетингових комунікацій підприємства спрямована на інформування, переконання, нагадування споживачам про свій продукт, підтримку його продажів, створення позитивного іміджу банку.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing activitiesuk_UA
dc.subjectbanking marketinguk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjectbanking products and services marketuk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.subjectfinancial technologyuk_UA
dc.subjectInternet bankinguk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectбанківський маркетингuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectринок банківських продуктів і послугuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectфінансові технологіїuk_UA
dc.subjectІнтернет-банкінгuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleDigital marketing and features of its implementation in the bankuk_UA
dc.title.alternativeЦифровий маркетинг та особливості його впровадження в банкуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Молчанов_дипломна_робота.pdfДипломна робота796.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.