Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60397
Назва: Digital marketing and features of its implementation in the bank
Інші назви: Цифровий маркетинг та особливості його впровадження в банку
Автори: Molchanov, Timofey Serhiyovych
Молчанов, Тимофій Сергійович
Ключові слова: marketing
marketing activities
banking marketing
digital marketing
banking products and services market
digitalization
financial technology
Internet banking
маркетинг
маркетингова діяльність
банківський маркетинг
цифровий маркетинг
ринок банківських продуктів і послуг
цифровізація
фінансові технології
Інтернет-банкінг
graduate work
дипломна робота
Дата публікації: 24-чер-2023
Видавництво: National Aviation University
Короткий огляд (реферат): In modern economic conditions and dynamic and often contradictory changes of the modern market of banking services in our country, every private or state bank strives to achieve maximum satisfaction of the demands of existing and potential clients on mutually beneficial terms for all stakeholders. To achieve this goal, the use of a complex of marketing tools is necessary, which objectively requires comprehensive research of all theoretical and practical aspects of banking marketing and the banking sector of the economy. Thus, in modern highly competitive market conditions, it is not enough for a bank to develop a new quality product or service, set an optimal price for it, and choose effective distribution channels. Due to the development of internet banking and changes in mobile phone usage paradigms, more attention is being paid to the marketing communication policy in enterprise management. In this case, the company's marketing communication system aims to inform, persuade, remind consumers about its product, support its sales, and create a positive image of the bank.
У сучасних економічних умовах та динамічних і часто суперечливих змінах сучасного ринку банківських послуг нашої країни кожен приватний чи державний банк прагне досягти максимального задоволення потреб наявних і потенційних клієнтів на взаємовигідних умовах для всіх зацікавлених сторін. Для досягнення поставленої мети необхідним є використання комплексу маркетингових інструментів, що об’єктивно вимагає комплексного дослідження всіх теоретичних і практичних аспектів банківського маркетингу та банківського сектору економіки. Таким чином, в сучасних умовах жорсткої конкуренції на ринку банку недостатньо розробити новий якісний продукт чи послугу, встановити на нього оптимальну ціну та вибрати ефективні канали збуту. У зв’язку з розвитком інтернет-банкінгу та зміною парадигм використання мобільного телефону все більше уваги в управлінні підприємством приділяється маркетинговій комунікаційній політиці. У цьому випадку система маркетингових комунікацій підприємства спрямована на інформування, переконання, нагадування споживачам про свій продукт, підтримку його продажів, створення позитивного іміджу банку.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60397
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Молчанов_дипломна_робота.pdfДипломна робота796.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.