Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61065
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРадченко, Ганна Анатоліївна-
dc.contributor.authorRadchenko, Hanna-
dc.date.accessioned2023-10-05T07:12:57Z-
dc.date.available2023-10-05T07:12:57Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherСМЯ НАУ РП 11.01.03-01-2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61065-
dc.descriptionРобоча програма (РП) навчальної дисципліни «Електронний маркетинг» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів. The work program (WP) of the academic discipline "Electronic Marketing" was developed on the basis of the "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by the rector's order dated 04/29/2021 No. 249/od, and relevant regulatory documents.uk_UA
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця з питань електронного маркетингу. Метою викладання навчальної дисципліни є інтеграція знань, умінь та навичок з маркетингу підприємства та сучасних інформаційних технологій, оскільки в практичній діяльності вони є основним підходом до вдосконалення управління маркетингом і прийняття ефективних рішень є створення інформаційних систем маркетингу.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is the theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in electronic marketing. The purpose of teaching the academic discipline is the integration of knowledge, skills and abilities in the marketing of the enterprise and modern information technologies, since in practical activity they are the main approach to improving marketing management and making effective decisions is the creation of marketing information systems.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмитна та біржова справаuk_UA
dc.subjectпідприємництвоuk_UA
dc.subjectбізнес-технологіїuk_UA
dc.subjectторгівляuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectcustoms and exchange affairsuk_UA
dc.subjectentrepreneurshipuk_UA
dc.subjectbusiness technologiesuk_UA
dc.subjecttradinguk_UA
dc.subjectworking programuk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс дисципліни "Електронний маркетинг" для спеціальності 076uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodological complex of discipline "Electronic marketing" for specialty 076uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП_Електронний маркетинг_076.PDFробоча програма10.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.