Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61879
Title: Регіональний маркетинг в управлінні туристичними системами
Authors: Субот, Тетяна Петрівна
Keywords: дипломна робота
туризм
туристично-рекреаційна система
регіональний маркетинг
маркетинг туризму
туристична інфраструктура
Issue Date: Dec-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Субот Т.П. Регіональний маркетинг в управлінні туристичними системами. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 86 с.
Abstract: - В роботі розкрито сутність та значення регіонального маркетингу в туризмі. Досліджено особливості становлення регіонального маркетингу в Україні. Проаналізовано міжнародний досвід застосування регіонального маркетингу в туризмі. Розкрито сутність та специфіку туристичних систем. Досліджено особливості маркетингового підходу в управлінні туристичними системами. Розроблено практичні рекомендації ефективного застосування регіонального маркетингу в управлінні туристичними системами.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: проф., д. геогр. н., Дудник Іван Миколайович
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61879
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Магістр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Субот Т.П .pdf2.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.