Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61879
Название: Регіональний маркетинг в управлінні туристичними системами
Авторы: Субот, Тетяна Петрівна
Ключевые слова: дипломна робота
туризм
туристично-рекреаційна система
регіональний маркетинг
маркетинг туризму
туристична інфраструктура
Дата публикации: дек-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Субот Т.П. Регіональний маркетинг в управлінні туристичними системами. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 86 с.
Краткий осмотр (реферат): - В роботі розкрито сутність та значення регіонального маркетингу в туризмі. Досліджено особливості становлення регіонального маркетингу в Україні. Проаналізовано міжнародний досвід застосування регіонального маркетингу в туризмі. Розкрито сутність та специфіку туристичних систем. Досліджено особливості маркетингового підходу в управлінні туристичними системами. Розроблено практичні рекомендації ефективного застосування регіонального маркетингу в управлінні туристичними системами.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: проф., д. геогр. н., Дудник Іван Миколайович
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61879
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Магістр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Субот Т.П .pdf2.22 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.