Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61879
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСубот, Тетяна Петрівна-
dc.date.accessioned2024-01-10T08:22:50Z-
dc.date.available2024-01-10T08:22:50Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.citationСубот Т.П. Регіональний маркетинг в управлінні туристичними системами. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 86 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61879-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: проф., д. геогр. н., Дудник Іван Миколайовичuk_UA
dc.description.abstract- В роботі розкрито сутність та значення регіонального маркетингу в туризмі. Досліджено особливості становлення регіонального маркетингу в Україні. Проаналізовано міжнародний досвід застосування регіонального маркетингу в туризмі. Розкрито сутність та специфіку туристичних систем. Досліджено особливості маркетингового підходу в управлінні туристичними системами. Розроблено практичні рекомендації ефективного застосування регіонального маркетингу в управлінні туристичними системами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристично-рекреаційна системаuk_UA
dc.subjectрегіональний маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинг туризмуuk_UA
dc.subjectтуристична інфраструктураuk_UA
dc.titleРегіональний маркетинг в управлінні туристичними системамиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Магістр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Субот Т.П .pdf2.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.