Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61996
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДринь, Ірина Олегівна-
dc.date.accessioned2024-01-16T11:18:36Z-
dc.date.available2024-01-16T11:18:36Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.citationДринь І.О. Теоретико-методичні засади проблеми реалізації інноваційних технологій навчання іноземних мов у закладах вищої освіти. – Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Філологія", ОПП "Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська". – К.: НАУ. – 94 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61996-
dc.descriptionРобота публікується згідно з наказом Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проєкту: професор, д. пед. н., Буданова Ліана Георгіївна.uk_UA
dc.description.abstractУдосконалення процесу вивчення вітчизняними студентами іноземних мов є настійною необхідністю, яка диктується значним розширенням міжнародних відносин і впевненого входження до Європейського простору України в цілому, її державних, громадських і приватних інституцій зокрема, а також громадян з різних верств населення. Навіть трагедія російської агресії проти України висвітлила цю необхідність, бо незнання або погане знання багатьма нашими біженцями європейських мов додало їм додаткових труднощів при оформленні такого статусу і налагодженні побуту. Цікавість, швидкість та ефективність вивчення іноземних мов значно підвищуються за рахунок застосування викладачем адаптованих для цього (ззовні або самостійно) інноваційних технологій, спрямованих на формування інтерактивного простору, в межах якого встановлюється активні безпосередні стосунки між викладачем і студентами, а також між самими студентами. Поява вільних міжстудентських комунікацій, де формулюються, висловлюються й вислуховуються різні думки, дозволяє швидко знаходити і обробляти, за допомогою новітніх технологічних пристроїв, необхідну інформацію. Однією з ключових рис інноваційних технологій є їхнє орієнтування на індивідуалізацію та адаптацію навчання до потреб кожного студента. Це враховує різноманіття стилів навчання та темпів освоєння матеріалу. Крім того, інноваційні технології сприяють розвитку критичного мислення, творчих навичок та саморегуляції учнів. Впровадження інноваційних технологій у закладах вищої освіти є складним процесом, що вимагає не лише наявності сучасних засобів та технічної інфраструктури, але і змін в педагогічному підході та культурі викладання. Важливо враховувати відкритість до інновацій серед викладачів та студентів, адже їхня участь є важливою у забезпеченні успішності переходу до нових методик.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectвикладання іноземних мовuk_UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.subjectметодичне забезпеченняuk_UA
dc.subjectпедагогічні інноваціїuk_UA
dc.subjectпедагогічний процесuk_UA
dc.titleТеоретико-методичні засади проблеми реалізації інноваційних технологій навчання іноземних мов у закладах вищої освітиuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри англійської філології і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Дринь.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.