Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61996
Название: Теоретико-методичні засади проблеми реалізації інноваційних технологій навчання іноземних мов у закладах вищої освіти
Авторы: Дринь, Ірина Олегівна
Ключевые слова: дипломна робота
викладання іноземних мов
інноваційні технології
методичне забезпечення
педагогічні інновації
педагогічний процес
Дата публикации: дек-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Дринь І.О. Теоретико-методичні засади проблеми реалізації інноваційних технологій навчання іноземних мов у закладах вищої освіти. – Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності "Філологія", ОПП "Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська". – К.: НАУ. – 94 с.
Краткий осмотр (реферат): Удосконалення процесу вивчення вітчизняними студентами іноземних мов є настійною необхідністю, яка диктується значним розширенням міжнародних відносин і впевненого входження до Європейського простору України в цілому, її державних, громадських і приватних інституцій зокрема, а також громадян з різних верств населення. Навіть трагедія російської агресії проти України висвітлила цю необхідність, бо незнання або погане знання багатьма нашими біженцями європейських мов додало їм додаткових труднощів при оформленні такого статусу і налагодженні побуту. Цікавість, швидкість та ефективність вивчення іноземних мов значно підвищуються за рахунок застосування викладачем адаптованих для цього (ззовні або самостійно) інноваційних технологій, спрямованих на формування інтерактивного простору, в межах якого встановлюється активні безпосередні стосунки між викладачем і студентами, а також між самими студентами. Поява вільних міжстудентських комунікацій, де формулюються, висловлюються й вислуховуються різні думки, дозволяє швидко знаходити і обробляти, за допомогою новітніх технологічних пристроїв, необхідну інформацію. Однією з ключових рис інноваційних технологій є їхнє орієнтування на індивідуалізацію та адаптацію навчання до потреб кожного студента. Це враховує різноманіття стилів навчання та темпів освоєння матеріалу. Крім того, інноваційні технології сприяють розвитку критичного мислення, творчих навичок та саморегуляції учнів. Впровадження інноваційних технологій у закладах вищої освіти є складним процесом, що вимагає не лише наявності сучасних засобів та технічної інфраструктури, але і змін в педагогічному підході та культурі викладання. Важливо враховувати відкритість до інновацій серед викладачів та студентів, адже їхня участь є важливою у забезпеченні успішності переходу до нових методик.
Описание: Робота публікується згідно з наказом Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проєкту: професор, д. пед. н., Буданова Ліана Георгіївна.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61996
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри англійської філології і перекладу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Диплом Дринь.pdf1.15 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.