Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62485
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКравчук, Анастасія Сергіївна-
dc.date.accessioned2024-03-01T12:12:34Z-
dc.date.available2024-03-01T12:12:34Z-
dc.date.issued2023-12-26-
dc.identifier.citationКравчук А.С. Розробка маркетингової стратегії підприємства споживчого ринку. - Кваліфікаційна (дипломна) робота випускника освітнього ступеня "магістр" за спеціальністю 075 "Маркетинг". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 123 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62485-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractКожен бізнес у сучасному середовищі бажає кращого управління особистою маркетинговою діяльністю. Компанія повинна вибрати цільові ринки, вміти аналізувати їх можливості, розробити ефективний комплекс маркетингу та успішно вести реалізацію маркетингових зусиль. Становлення та розвиток ринкових відносин у нашій країні призводить до кардинальних змін умов виробничо-господарської діяльності суб'єктів господарювання та способу їх господарювання. Під час переходу від розподільчої до ринкової економіки підприємства повинні не тільки визначати кількість, порядок і ціни продукції, знаходити постачальників і канали збуту для задоволення потреб споживачів, а й, що особливо важливо, оцінювати і прогнозувати. потреби зовнішнього середовища, розробляти довгострокові цілі і стратегії досягнення успіху. У сучасному стані розвитку, зміни зовнішнього середовища вимагають використання нової системи планування в управлінні бізнесом, створення хороших партнерських відносин з постачальниками, клієнтами, конкурентами. Розвиток конкуренції на ринку супроводжується посиленням тиску не тільки на вітчизняні компанії, а й на міжнародні, які мають великий досвід господарювання в умовах функціонування процесів глобалізації бізнесу. Протистояти тиску товарів таких конкурентів можливо тільки діючи аналогічними методами, тобто розробляючи та реалізуючи нові підходи роботи в конкурентному середовищі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectстратегічний розвитокuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectІнтернет-технологіїuk_UA
dc.subjectасортиментuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleРозробка маркетингової стратегії підприємства споживчого ринкуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кравчук.pdfДипломна робота2.01 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.