Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62485
Название: Розробка маркетингової стратегії підприємства споживчого ринку
Авторы: Кравчук, Анастасія Сергіївна
Ключевые слова: стратегія
маркетинг
маркетингова стратегія
стратегічний розвиток
конкуренція
Інтернет-технології
асортимент
комплекс маркетингу
дипломна робота
Дата публикации: 26-дек-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Кравчук А.С. Розробка маркетингової стратегії підприємства споживчого ринку. - Кваліфікаційна (дипломна) робота випускника освітнього ступеня "магістр" за спеціальністю 075 "Маркетинг". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 123 с.
Краткий осмотр (реферат): Кожен бізнес у сучасному середовищі бажає кращого управління особистою маркетинговою діяльністю. Компанія повинна вибрати цільові ринки, вміти аналізувати їх можливості, розробити ефективний комплекс маркетингу та успішно вести реалізацію маркетингових зусиль. Становлення та розвиток ринкових відносин у нашій країні призводить до кардинальних змін умов виробничо-господарської діяльності суб'єктів господарювання та способу їх господарювання. Під час переходу від розподільчої до ринкової економіки підприємства повинні не тільки визначати кількість, порядок і ціни продукції, знаходити постачальників і канали збуту для задоволення потреб споживачів, а й, що особливо важливо, оцінювати і прогнозувати. потреби зовнішнього середовища, розробляти довгострокові цілі і стратегії досягнення успіху. У сучасному стані розвитку, зміни зовнішнього середовища вимагають використання нової системи планування в управлінні бізнесом, створення хороших партнерських відносин з постачальниками, клієнтами, конкурентами. Розвиток конкуренції на ринку супроводжується посиленням тиску не тільки на вітчизняні компанії, а й на міжнародні, які мають великий досвід господарювання в умовах функціонування процесів глобалізації бізнесу. Протистояти тиску товарів таких конкурентів можливо тільки діючи аналогічними методами, тобто розробляючи та реалізуючи нові підходи роботи в конкурентному середовищі.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62485
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кравчук.pdfДипломна робота2.01 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.