Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62634
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коноваленко, Костянтин Юрійович | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-14T10:59:36Z | - |
dc.date.available | 2024-03-14T10:59:36Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | коноваленко К.Ю. Веб-базована система прокладання маршрутів для БПЛА. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістр спеціальності 123 «Комп’ютерна інженерія». - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 90 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62634 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Керівник проекту: к.т.н., доцент Гільгурт С.В | uk_UA |
dc.description.abstract | Актуальність теми дослідження обумовлена стрімким зростанням сфер застосування безпілотних технологій. За останні роки спостерігається лавиноподібне збільшення використання цивільних безпілотних літальних апаратів (БПЛА) у комерційних цілях та для виконання спеціальних завдань. Зокрема безпілотники вже зараз активно задіяні в аерофотозйомці, картографуванні, сільськогосподарському та екологічному моніторингу, інспекції інфраструктури, пошуково-рятувальних операціях, доставці невеликих вантажів тощо. Попри швидкий прогрес галузі, проблема ефективного планування довгих автономних маршрутів для безпілотників на відстані сотень кілометрів досі залишається вкрай складною і вимагає подальших наукових досліджень та технологічних розробок. Ретельні розрахунки оптимальних траєкторій з урахуванням обмежень щодо запасу пального, корисного навантаження, метеоумов тощо, які необхідні для транскордонних багатогодинних польотів, вимагають значних витрат трудових та фінансових ресурсів при ручному плануванні. Допущені некоректні розрахунки та помилки пілотів-операторів можуть призвести до неоптимальності маршруту та неможливості його виконання, або ж підвищити ризики втрати безпілотного апарату через виснаження заряду батарей або аварійної посадки в нештатній зоні. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | моделі | uk_UA |
dc.subject | алгоритми | uk_UA |
dc.subject | програмні засоби | uk_UA |
dc.subject | тестування | uk_UA |
dc.subject | алгоритми | uk_UA |
dc.subject | веб додаток | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.title | Веб-базована система прокладання маршрутів для БПЛА | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних систем та мереж |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФКНТ_2023_123_КоноваленкоКЮ.pdf | 1.22 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.