Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63066
Title: Особливості розвитку маркетингу в цифровій економіці
Authors: Кудлай, Віра
Keywords: цифрові технології
цифровий маркетинг
віртуальне середовище
інструменти маркетингу
маркетингові комунікації
Issue Date: Nov-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Кудлай В.Г. Особливості розвитку маркетингу в цифровій економіці. Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення : зб. матеріалів доп. учасн. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. Київ : НАУ, 2023. С. 143–145..
Abstract: Проведено аналітичне дослідження сутності, особливостей та ключових тенденції розвитку маркетингу. Визначено перспективні напрямки розвитку маркетингу в цифровій економіці.
Description: Перелік 1. Кудлай В.Г. Глобальні тренди екологічного розвитку світової економіки в умовах цифровізації. Галицький економічний вісник. 2023. Том 84. № 5. С. 7-14. 2.Кудлай В. Г. Актуальні напрямки розвитку сучасного маркетингу. Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін : матеріали наук.-практ. конф. (м. Полтава, 2022 р.). Полтава, 2022. С. 1126–1128. 3.Кравцова А. Використання цифрових технологій в маркетинговій діяльності. Науковий вісник МНУ імені В. О. Сухомлинського. 2018. № 2 (11). С.75-81. використаних джерел
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63066
Appears in Collections:Наукові статті кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2-4.pdf574.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.