Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63066
Назва: Особливості розвитку маркетингу в цифровій економіці
Автори: Кудлай, Віра
Ключові слова: цифрові технології
цифровий маркетинг
віртуальне середовище
інструменти маркетингу
маркетингові комунікації
Дата публікації: лис-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Кудлай В.Г. Особливості розвитку маркетингу в цифровій економіці. Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення : зб. матеріалів доп. учасн. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. Київ : НАУ, 2023. С. 143–145..
Короткий огляд (реферат): Проведено аналітичне дослідження сутності, особливостей та ключових тенденції розвитку маркетингу. Визначено перспективні напрямки розвитку маркетингу в цифровій економіці.
Опис: Перелік 1. Кудлай В.Г. Глобальні тренди екологічного розвитку світової економіки в умовах цифровізації. Галицький економічний вісник. 2023. Том 84. № 5. С. 7-14. 2.Кудлай В. Г. Актуальні напрямки розвитку сучасного маркетингу. Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін : матеріали наук.-практ. конф. (м. Полтава, 2022 р.). Полтава, 2022. С. 1126–1128. 3.Кравцова А. Використання цифрових технологій в маркетинговій діяльності. Науковий вісник МНУ імені В. О. Сухомлинського. 2018. № 2 (11). С.75-81. використаних джерел
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63066
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2-4.pdf574.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.