Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63200
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорх, Н.Ю.-
dc.contributor.authorKorkh, N.-
dc.date.accessioned2024-04-22T09:10:46Z-
dc.date.available2024-04-22T09:10:46Z-
dc.date.issued2023-04-
dc.identifier.citationКорх Н.Ю. Побудова ідентичності бренду в епоху цифрових технологій // Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Cучасні підходи до креативного управління економічними процесами». 13-14 квітня 2023 р. - К.: НАУ, 2023. - с. 103-104uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63200-
dc.description1. What is brand identity? And how to develop a great one. 99designs: вебсайт. URL: https://99designs.com/blog/tips/brand-identity/ (дата звернення: 25.03.2023) 2. Як будується візуальна ідентичність бренду. Creativos Online: вебсайт. URL: http://surl.li/ftwcc (дата звернення: 25.03.2023).uk_UA
dc.description.abstractЦифрові технології – базова складова нашого повсякденного життя, без якої вже неможливо собі уявити двадцять перше століття. Більше того, цей здається не вагомий факт змінив усе наше життя, включаючи функціонування компаній. Саме переломний момент переходу нашої цивілізації на новий рівень життя змусив бізнеси інтегруватись в сучасні умови цифрових технологій, де ідентичність бренду це не тільки назва, логотип, слоган та упаковка.uk_UA
dc.description.abstractDigital technologies are a basic component of our everyday life, without which we cannot it is already impossible to imagine the twenty-first century. Moreover, this one seems not a significant fact has changed all our lives, including the functioning of companies. Exactly the turning point of the transition of our civilization to a new level of life forced businesses to integrate into modern conditions of digital technologies, where identity brand is not only the name, logo, slogan and packaging.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectідентичність брендуuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.subjectbrand identityuk_UA
dc.subjectconsumeruk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectinnovative technologiesuk_UA
dc.titleПобудова ідентичності бренду в епоху цифрових технологійuk_UA
dc.title.alternativeBuilding a brand identity in the age of digital technologiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Збірники матеріалів конференцій кафедри економіки повітряного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Корх Н.Ю.pdfТези5.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.