Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63200
Назва: Побудова ідентичності бренду в епоху цифрових технологій
Інші назви: Building a brand identity in the age of digital technologies
Автори: Корх, Н.Ю.
Korkh, N.
Ключові слова: ідентичність бренду
споживач
реклама
інноваційні технології
brand identity
consumer
advertising
innovative technologies
Дата публікації: кві-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Корх Н.Ю. Побудова ідентичності бренду в епоху цифрових технологій // Матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Cучасні підходи до креативного управління економічними процесами». 13-14 квітня 2023 р. - К.: НАУ, 2023. - с. 103-104
Короткий огляд (реферат): Цифрові технології – базова складова нашого повсякденного життя, без якої вже неможливо собі уявити двадцять перше століття. Більше того, цей здається не вагомий факт змінив усе наше життя, включаючи функціонування компаній. Саме переломний момент переходу нашої цивілізації на новий рівень життя змусив бізнеси інтегруватись в сучасні умови цифрових технологій, де ідентичність бренду це не тільки назва, логотип, слоган та упаковка.
Digital technologies are a basic component of our everyday life, without which we cannot it is already impossible to imagine the twenty-first century. Moreover, this one seems not a significant fact has changed all our lives, including the functioning of companies. Exactly the turning point of the transition of our civilization to a new level of life forced businesses to integrate into modern conditions of digital technologies, where identity brand is not only the name, logo, slogan and packaging.
Опис: 1. What is brand identity? And how to develop a great one. 99designs: вебсайт. URL: https://99designs.com/blog/tips/brand-identity/ (дата звернення: 25.03.2023) 2. Як будується візуальна ідентичність бренду. Creativos Online: вебсайт. URL: http://surl.li/ftwcc (дата звернення: 25.03.2023).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/63200
Розташовується у зібраннях:Збірники матеріалів конференцій кафедри економіки повітряного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Корх Н.Ю.pdfТези5.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.