Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9877
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГулевець М.О.-
dc.contributor.authorБармашина Людмила Миколаївна-
dc.contributor.authorБармашина Людмила Николаевна-
dc.contributor.authorBarmashina Ludmila-
dc.date.accessioned2014-09-18T09:28:39Z-
dc.date.available2014-09-18T09:28:39Z-
dc.date.issued2013-10-29-
dc.identifier.citationГулевець М.О., Бармашина Л.М. Забезпечення реклами виставково-торговельного автоцентру засобами архітектури // Матеріали V Міжнар.наук.-практ. конф. "Архітектура та екологія", 29-30 жовтня 2013 р., м. Київ. - Ч.I. - с.93-95uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9877-
dc.description.abstractПроєктування данного об'єкту включає в себе комплекс приміщень торговельної групи, виставкового павільону та станцію технічного та сервісного обслуговування, а також видовищною площадкою для тест-драйву. Для комфортного та раціонального вибору території слід урахувати розташування об'єкту проектування у місті, розв'язку доріг, та скупчення великого потоку транспорту, а саме на околиці міста, на перетині двох магістралей.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectвиставково-торговельний автоцентрuk_UA
dc.subjectзасоби архітектуриuk_UA
dc.titleЗабезпечення реклами виставково-торговельного автоцентру засобами архітектуриuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій кафедри архітектури та просторового планування



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.