Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/12969
Назва: Основные функции англицизмов в слоганах немецкой рекламы
Автори: Желуденко, Марина Олександрівна
Ключові слова: англицизм
Дата публікації: 2013
Видавництво: Ун-т «Україна»
Короткий огляд (реферат): Рассматриваются основные функции англицизмов в слоганах немецкой рекламы; характеризуются причины, способы и формы проникновения лексических заимствований из английского языка в немецкий
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/12969
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
основные функции англицизмов слоганах немецкой рекламы.pdf260 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.